tirsdag den 9. februar 2010

Waah..

Jeg hader at være til tandlægen!! T__T ..

Jeg skulle derned idag 07:50 for at være der til min tid som var 08:00.. Jeg kommer derind,sætter mig i stolen, og alt går godt.. Men efter at ha fået lidt lattergas, får jeg atvide at jeg ikk har godt af det sådan som jeg ter mig D: ... Jeg opførte mig vist lidt underligt T-T... Så for første gang i mit snart atten årige liv, skulle jeg stikkes med en nål inde imunden.. Det gjorde ikk ondt, da jeg havde fået salve på, men det salve fik jeg fanme slugt noget af O____O ... Det smager bare ad til! >__< ... Men fik da boret det hul og lakret nogle tænder ^^ ... Samt min tid på fredag var bleve aflyst uden jeg vidste det, så skal først derind igen d.3 Marts XD!!

Jeg har osse fået farvet mit hår<3 Det er så dejligt når farverne er så tydelig som de nu engang er, og ser faktisk os godt ud med dem owO... Jeg har taget billeder, men vil først sende dem ind engang når jeg har taget flere XD

Ingen kommentarer: