onsdag den 7. april 2010

Opstået fra de døde

Undskylder for ikke at ha skrevet!! Men der er sket så meget /: ..

Har været depri
Været i en "Jeg er ikk sulten fase"
Haft Oliver på besøg (Og fik en AWESOME gave af ham<3)
Stenet wow
Været til Kita
Tegnet
Stenet HeartGold og Spirit Tracks
Været hjemme hos Oliver
Og simplehent bare doven!

Lige nu har jeg brugt 10 minutter på at støvsuge gangen, da det er mit område i denne månede.. Og vent lidt, for nu skal jeg sørme os støvsuge min egen stue og værelse! -__- ... Ikk at det er irriternede, men jeg orker det bare ikk idag.. Skide periode der ødelægger ens dag!

(12 minutter senere)
Sådan! Så er der bleve støvsuget, og man kan se guvlet! *Happyface*

Nå... Skal vi lige starte et random emne ? Jeg åbnede lige min p-pille pakke, og de har fået ny design for holderen ... DEN ER FANME UNDERLIG!! O__O ... Jeg aner ikk hvor jeg skal starte.. Den gamle var så let, der skulle man bare følge ugen, her er det bare... underligt >__>




Ingen kommentarer: