tirsdag den 15. juni 2010

Pokemon Pokemon og atter pokemon!

Nå! Kan starte fra en uge siden:

Tirsdag: Jeg var hjemme hos de gamle for at fejre min mor's fødelsedag, og det gik godt ^^ Men hun kunne ikk passe den halskæde som jeg havde købt til hende T.T... Men udover det, var jeg syg! Ondt i halsen og kunne ikk synke uden det gik mega ondt

Onsdag: Jeg måtte blive hjemme fra skole, og brugte tiden på at rydde op inden Oliver kom.. Det var rart at han kunne komme, men pissetræls når jeg var så syg T__T Men senere skulle vi hjem til de gamle igen, og denne gang var min søster og hendes nye kæreste der så fik hilst på ham (Og han er PISSE høj!!!)

Torsdag: Oliver tog med mig i skole, og vi hyggede os med de andre ^^ Men måtte gå tidligere da jeg ikk havde det så godt.. Men vi hyggede os med vores suppe :3

Fredag: Vi tog til Fårup Sommerland, og det regnede!! Yaaay, når man lige har fundet ud af at det man fejler er forkølelse.. Men alt gik godt, og vandt endda en kaninbamse<3>
Vi fik os snakket om hva vi skulle være til J-Popcon hvis vi skulle med.. Han ville være Ichigo fra Bleach og jeg vil få lavet det skide Nel cosplay! Jep, store Nel i hendes grønne tøj!! Det skal sgu nok blive sjovt at rende rundt og råbe "ITSYGOOOO", mens samtidge Ichigo cosplayers løber væk XD Men problemet er bare:
Maske
Wig
Sværd

Sværdet vil jeg selv lave, men det bliver ud af træ.. I tilfælde at en vild fan med rabids kommer, så jeg kan forsvare mig XD Men masken og wiggen aner jeg virkelig ikk hvor jeg skal få fra..Jeg kan virkelig ikk finde ud af at bestille fra udlandet, og masken er ikk til at finde! Så den skal jeg sikkert os lave... Må hellere samle tips T.T


Ingen kommentarer: