lørdag den 6. november 2010

Dag 03


Dag 03 - Hva lavede du idag?

Lad os bare starte fra Midnat skal vi?
Jeg gik igang med at putte fyld i min kæmpe græskar som har stået og samlet støv i noget tid, da jeg ikk har haft nok fyld til at putte i.. Er ret stolt af hvordan den er kommet til at se ud, den mangler kun lidt fyld nu, at blive syet sammen(Samt det lille hul der er kommet nedenunder) og fp syet det grønne på XD.. Ellers sad jeg og spillede WoW,tegnede lidt og så lidt Azumanga Daioh på engelsk.. Prøvede at se den på englesk, men kunne ikk holde til det, og satte den på Japansk med sub til~~ Den serie er bare vild dejlig, det er hvis den anden anime jeg så færdig vil jeg tro.. Hvis du er til random serier som handler om High school piger, og der ikk rigtigt er nogen plot i, så tag og se denne! Den er det værd, og du vil få dig en masse grin!



Efterhånden blev klokken 05:00 og jeg lagde mig ind og sov.. Men skulle op 5 timer efter, for at kunne handle  lidt med min mor.. Dejligt at hun har tid til at handle med mig, selvom jeg er i sådan lidt dårligt humør~ Efter jeg kom hjem satte jeg mig ved min bærbar og stenede, indtil personalet kom.. For jeg ville ned og se om posten havde været her med min pakke fra gefaart.dk.. Og mon de ikk havdet det?! Endelig kan jeg få farvelagt min Kokoro tegning XD!!
Da klokken var 13:10 lagde jeg mig til at sove da jeg jo ikk havde fået nok søvn i nat... Skulle ALDRIG ha gjort det, for vågnede nemlig først igen da klokken var 17:00.. Damn.. Men personalet var igang med at lave mad, og retten i dag var Bacon X-plosion ~


(Ikk mit billed)

Retten består af man først lægger bcaon på noget bagepapir og krydder det med krydderier.. Derefter oksekød ovenover med salamin og mozoralla samt mere bacon.. Så ruller man den sammen og putter den ind i oven i en time, og TATATAAAAAAH! Man har en masse lækkert bacon XD! Vi fik det med kartofflemos og Kylling i cola sovs.. En rigtig Americana ret, men nøj det smagte godt!
Derefter følte jeg mig fed, så jeg tog ned i motionrummet som skolen har.. Der tog jeg lige min boldtrænning og så lige 10 minutter på løbebåndet ^^ Efterflugt af et dejligt brusebad~

Det er det jeg har lavet idag, nu vil jeg til at farvelægge min tegning~


Ingen kommentarer: