lørdag den 12. marts 2011

At lugte af kat

Ved i hva? Ved i hva?




Min Blair hat er færdig!!!Fik den lavet færdig i torsdags og havde den på hele gåturen hjem(Indtil blæsten var ved at tage den D: ) Og min kære veninde Lou har bestilt min paryk til mig, så kan ha cosplayet på til Kita!~

--------------
--------------

Idag har jeg så været ude og lege pakkekvinde for min søster og hendes kæreste, for de ejer nu deres helt egen gård~ Huset er vildt stort, de har næsten osse et helt hus ovenpå!! Og deres køkkent er større end min lejlighed, føler mig som om jeg bor i en kasse o___o Da min mor og jeg ankom som de første,ser vi at de har udekatte og en af dem skilte sig rigtig meget ud.. Det var en lille grå hankat som de havde kaldt Alan,og han er rigtig kælen~ Han stræber rigtig meget for at blive en indekat,for vi måtte hele tiden smide ham ud af døren D: .. Men jeg knyttede mig rigtig meget til den skide kat, han fulgte efter mig over det hele udenfor... Men lugter så nu af kat

Jeg fik osse en ny sofa og sofabord af min søster, og det ser fedt ud 8D... Imorgen tror jeg at jeg vil rydde op,feje gulvet,tage opvasken og besøge min veninde Mira som næsten lige er flyttet~

Har stadig ikk net, udnytter de gamle's >D

Ingen kommentarer: