torsdag den 24. marts 2011

These bots are make for walking

And I just walk them to~

----------
------
Denne her uge har jeg været skide soical,både ved at være sammen med dem i skolen og i fritiden~ I tirsdags var jeg hjemme ved min veninde Mira som er flyttet tæt på der hvor vi går i skole, og NØJ hvor er der meget Twilight inde på hendes værelse o___o... Ville ha taget billeder af hendes værelse, men vil ikk ha min mobil bliver fyldt med glimmer...........

45 minutter gik jeg hen på Østergade hvor jeg boede før, og snakkede med en af mine venner, indtil han skulle snakke med en pædogo og en anden... Så jeg tog med min gayven Tobi ned i Aaby by og shoppede slik 8D~~ Meeget hyggeligt, selvom jeg var nær bleve forgiftet af alle de parfrumer og pudder der var i Matas x__x

Igår tog Janni og jeg på MacD som ikk lægger så langt væk fra skolen, og på vej derop diskuterede vi om hvem fanden der har taget hendes hætte til hendes jakke... Der er en oppe på skolen som for tiden nakker lærer og nu os elever's ting, og vi kan ikk lade være med at undre os over hvem det kan være... Vi kom så op på Macén og fik noget mad, men efter en happy meal ville Janni fanme ha mere o__o ... En is og en hamburger, det så så komisk ud at jeg måtte ha et billed XD


^Ja, denne spinkle pige spiser MEGET!!!

Bagefter tog vi hjem til Mira som havde behov for at vi kom og underholde hende, men vi skulle vente en halv time før Mira kom.... Vi var ved at falde i søvn D: !!! Men efter hun kom, satte vi os til at spille Sims 3, og lavede Janni og mig som simmere.. Man kunne ikk få noget der lignede mit hår T_____T Jeg blev så kørt hjem af Janni's forældre :3

---------
--------

Jeg fik idag mine støvler med hjem fra syværksted, og må sige at jeg er stolt af resultatet |3

Vi har godt nok kun limet noget mere læder på med metaltåd inde i, men det ser stadig nice ud!

-----------
---------

Har flip med det skit lige nu ;w;


Ingen kommentarer: