mandag den 9. maj 2011

Sleeeep

I need sleeeep D: !!!

-----

Foråret er virkelig kommet til lille Tranebær vej :3.. Min træ og busk ude i min have har fået blomster,og har fået plantet blomster ude i min have~

Jeg blev klippet i onsdags, og det lettede rigtigt meget! Jeg har meget tykt hår, og var ikk bleve klippet siden November >.>


(Da det var meeget fladt,men nu efter at ha blevet vasket nogle gange er det en stor løvemanke igen 8D)

Samme dag tog min mor mig ud i Bilka, hvor vi fik shoppet igennem.. Fik kønt nogle nye sko,bikini,undertøj,en sød top og en masse andre små ting~ Det var rigtig hyggeligt, da det var længe siden mig og min mor havde været ude på sådan en tur. Vi tog osse ud i Plantnotauimen(Eller hvordan man nu staver til det) og købte en masse blomster.. Jeg stenede rigtig meget i deres dyrealdeling, da der var rigtig mange dyr derinde OwO



 Og denne fugl skræmmer mig! Vi havde sådan en da jeg var lille, og hvergang jeg gik forbi den skreg den af mig o_o; Men denne her råbte far efter mig og min mor XD
 
(Mit loot)

------------
I weekenden var der så Svs :3.. Og det var vildt hyggeligt! Ville bare ha ønsker at vi kunne hører noget da vi var oppe på scenen, vi kunne slet ikk hører musikken >__> ... Men håber virkelig at næste år, at der ikk er så mange dansestykker..

Jeg skal os til at arbejde på endnu et Genki cosplay, denne gang bare sammen med min veninde D 8D.. Vi har længe snakket om det, og vi er bleve enige om at vi til Genki skal cosplaye Rapunzel og Flynn fra Tangled .. Håber virkelig at vi kan nå det, især med alle de deltajler kjolen og hans tøj har ^^'
 
---------------

And this is just awesome!


Ingen kommentarer: