fredag den 5. marts 2010

S-I-L-A!! og andet

Jeg ved ikk hvor mange gange jeg har måtte, stave mit navn og derefter udtale det x__x .. Her idag, var der en der spurgte hva jeg hed, og som en vane staver og det først og siger det bagefter.. S-I-L-A ..Ja, det er et underligt navn, men det er sgu os grønlænsk! O__O.. Men folk synes da at det er et flot navn :3~ Er skam os stolt af det, selvom jeg blev mobbet med det i folkeskolen... Tsk,drenge var så grove.. De kaldte mig Silas (Mange tka, Terkel i knibe!!) og Godszilla .... Heldigvis gør de det ikk her ^^

Lige nu venter jeg på min mor kommer, så vi kan handle ind sammen.. Vi skal holde fødelsedag for familien på søndag, og der skal handles stort ind!! Vi skal nemlig ha flydte pandekager med køb,bacon og alt godt fra haven!.. Desuden mangler jeg osse en dækkestift, der lige kan dække de sår jeg har fået i ansigtet igen .. Dumme vane med at kradse i bumser og hudorm!

Bah.. Jeg fik atvide af en god veninde jeg har, at en kælling som vi gik i skole med i to år skal starte på Nordbo, den skole jeg går på.... SKØNT!! Endnu engang skal jeg leve med at være bange for at den tøs kopier mig og siger at det er hende der fandt på det! .__. ... KAn tydelig huske at hun havde lyttet til en samtale min veninde og jeg havde om manga bøger jeg havde, og dagen efter havde hun købt de samme som jeg snakkede om! Hun kaldte mig os satanisk, men hun fik et kælling tilbage (HA!!)... Men seriøst, jeg vil ikk til at orke med at skulle være bange for at hun har kopiret mig igen .. Det er så træls! .___. .. Må hellere snakke med min vejleder på mandag om det..

Og til pengeproblemer... Jeg får ikk de penge som jeg pjeler at få om månenden, bare fordi jeg bliver atten .___. ... Havde da lige håbet på at få lidt..

Ingen kommentarer: