onsdag den 3. marts 2010

Tandlæge og ønsker~







Idag har jeg så været til tandlæge, for at få lavet et til hul(Var der d.9 for at få lavet et andet) og skal derind igen efter en måneder for at få lavet endnu en .. Det er dog heldigvis gratis ^^.. Men kræft man, hvor var min mund følelseløs for blev bedrøvet et sted så HELE munden blev lam .. Men efter en lur på to timer, så er den vågen igen XD

Ønsker:
Jeg bliver atten om 6 dage.. Det vil sige at jeg osse har nogle ønsker som jeg dog selv skal ud og købe med de gamle på tirsdag ^^ ..

En reol til: Da jeg jo er en manga samler og spillenørd skal jeg bruge plads.. Og da jeg ikk tør at få en masse hylder XD
En sort hylde: Den skal enten være over min sofa eller inde i soveværelset..
Puder: Til pynt XD
Lagner: .. Har kun to >__>

Ellers kan jeg ikk huske mere fra den liste.. Men i mellem tiden har jeg fundet en masse som jeg skal ha købt og plaget om!(Plage om er fordi at i min familie skal man selv betale tøj og sko når man er bleve atten .. Så udnytter den aller aller sidste chance jeg har! Så her kommer den liste

Læder sko fra Fatima 750 kroner:
Som min kæreste Oliver sagde til mig da jeg snakkede om et dyrere par: Du må da gerne forkæle dig selv skat! Og det tager jeg fanme os i min fulde fem O_O! Jeg har savlet over disse sko i flere måneder, selv min søster synes jeg skal ha dem ... Men jeg er dog lidt bange for om jeg nogensinde kommer til at gå i dem, og om de vil klæde mig.. Men vil så gerne ha sådan nogle sko!

Pokemon HeartGold fra Coolshop 319 kroner:
Lige siden de allerførste spil udkom, har jeg været pokemon fan.. Kan så tydeligt huske at jeg som 6 årrige var sur på min storebror fik Red og jeg flere gange tog hans gameboy og spillede det.. Men samme jul,hvor jeg var bleve 7 år i mellemtiden fik jeg min egen gameboy og spillet Yellow! Jeg sad som klistret til den gameboy i flere uger, og sad og spillede imens jeg spiste! Min bror og fætter kunne dengang ikk fatte at jeg ikke engang ville sidde og nyde Macmad, men bare spille det spil... Aaah, det var tider...
Så det betyder da at jeg skal have dette, når det kommer! Jeg regner med at forudbestille det på søndag~World of Warcraft Super Bundle fra Coolshop 349 kroner:
Flere fra min skole spiller det,Oliver spiller det, hans stedfar spiller det... Og nu vil jeg os spille det!! Hele vinterferien sad jeg og spillede Wow på Oliver's computer.. Og må sige at det er et vildt godt spil! Skal ikk tænke på det der med at betale for hver månede, for en af mine veninder vil give mig nogle playtimes cards<3 onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhs8FZEPVPaNSS-nDR1pJrrVkeVa_ufEd081n2ucOeGYvac0bmY5C03cbxn-26F92ZNmgZzEkh3nqn1q9yKhwCBXZp7v8v_iYlJRYikesHYEL7y135XyKxPFkQRTgbsbeZfmZlDfmSiMBI/s1600-h/2747_m.gif">Tantan bukser fra Punkshop:
Jeg har nogle problemer .__. .. Jeg vil ha begge, men ved ikk om jeg har råd!! Det sorte par koster 242 kroner og det røde otte kroner mere .. Men de er så fede!! Må få min søster til at bestemme det istedet for mig XD

"Pingvin" jakke fra Punkshop 393 kroner:
Denne jakke har jeg savlet over lige siden den kom på siden.. Nu har jeg endelig fået lov til at købe den!

Ellers er der osse andre små ting som hansker.. Men de er ikk så dyre som det her! Jeg har selv sagt til de gamle, at jeg selv betaler for spillene.. Som bliver 668 uden fagt.. Men det andet.. Tror det ender med at jeg betaler halvdelen >.< .. Men skal os ud og købe en helt ny bærbar på min fødelsedag! XD Så jeg kan slippe for en bærbar der går ud meget tit, og går istå hvergang nettet bare er det mindste dårligt... Men byebye ~

Ingen kommentarer: