lørdag den 21. maj 2011

A man is like a horse

So... Next time I see a horse... I'll punch it, while I'm thinking of you
-Samtale mellem svoger og mig

----

Jeg sidder nu og nyder min sidste dag hjemme hos Oliver, og må sige at jeg har nydt min bededagferie :3<3.. Tog herhen i Onsdags, og der er sket noget hver eneste dag siden:

Torsdag: Oliver vågnede op, og lavede en aftale med hans mor at hvis hun betalte, ville han gerne klippes.. Og hun gik med til det XD Så vi tre tog ind til Køge, og fik ham klippet og der var sgu en fyr under alt det hår~ bagefter tog vi i Super Best og handlede guf ind X3 Fik desuden set Blade, og det er fanme en film som jeg klart vil anbefale folk, som elsker varmpyre~

Fredag: Vi slappede af,kom i bad inden vi skulle ud til nogle af Oliver's familie's venner dobble 50'års fødelsedag.. Der var ikk så mange mennesker, dog var der ikk plads til os alle i deres hus, så vi sad 5-6 udenfor og spiste :3.. Vi grillede lækkert mad, og desserten som værten havde lavet var bare nonomomomo *3*  Ellers sad vi bare og gamede Fifa.. Eller jeg lå og småsov op ad Oliver

Lørdag: Vi vågnede op til at Oliver's stedfar's søn og svigerdatter var her med deres lille søn... Og maaan, hvor er den knægt nysggerig O_O..Alt skulle lige dobbletjekkes, og så skulle han lige det ene sted.. Men når jeg snakker til ham, glor han bare på mig somom jeg er en idiot... Nok fordi jeg er en jyde~ Men vi fik godt grillmad, og jeg har siden aftenmadet, siddet og spillet Sims3.. Spiller i en familie hvor det er en mor og en far med to sønner, og alle mændene er varmpyre XD... Byen kommer til at vimle med dem~

Men jeg vil slappe af,inden vi skal se film :3..

Ingen kommentarer: