søndag den 19. juni 2011

Im not dead!

Jeg er så forelsket i denne lille fine dame :'c
Im just... Not so much in Bloging mood :c

----------------

Undskylder for ikk at ha skrevet i laaang tid D: Men jeg har lidt af underskud, som har betydet at jeg bare ville slappe af... Men jeg har fået psykologtimer nu, så må håbe at det hjælper på det ^^

Jeg har faktisk oplevet en del siden sidst o.O

Har været til konfirmation hos min kunsine, og hun var så fin i hendes kjole~ Min søster og hendes kæreste havde taget nogle killinger med som de nu har haft i en lille månedes tid nu.. De er bleve pæn store nu, selvom de er flaskebørn :3

Det bedste er at de gamle har givet mig lov til at få en af dem! Efter flere års plagen, skal jeg ha min helt egen killing~~ Jeg har valgt en lille fin creme farvet hun, og hun skal hedde Boom..Er ikk så god til det med hunnavne

--------------

Jeg har desuden osse fået lavet mit Slutty!Blair cosplay færdig, og regner med at få det hjem næste uge, da det har været på en udstiling på min skole ^^ Folk roser både det og mit andet Blair cosplay, så er en smule stolt af mig selv~ Det betyder at jeg har mit ene cosplay klar til Genki

Mit andet cosplay til Genki bliver Don't say lazy Mio fra animen K-ON

Jeg har faktisk allerede modtaget min paryk(Skal dog lige hente den på posthuset), og min kære veninde Lou har lavet hatten til mig :3.. Så skal ha lavet kjolen og købt strømpebukser som skal være blå... JAGTEN ER SAT IND!!!

-------------

Jeg smutter forresten osse på Studietur med min skole på tirsdag til torsdag.. Turen går til Rønbjerg feriecenter, og jeg glæder mig faktisk.. Må bare håbe at vejret er godt,gider ikk mere regnvejr :c



Ingen kommentarer: