søndag den 26. juni 2011

Ferie ferie ferie!!!!

JEG VIL HA FERIE!!!!

--------

Nogle af jer tror sikkert at jeg har ferie, men det har jeg ikk .___. Får det først d.1 Juli, men kan allerede mærke at jeg vil ha det nu XD Min ferie skal bruges på at være sammen med Oliver,sy med pigerne,se HP 7 Part 2,sølvvbryllup og Genki!

--------

I tirsdags til torsdag var jeg på studietur med skolen hvor vi var på Rønbjerg ferie center.. Stedet var virkelig fedt,med svømmebassiner og spillehal~
Mira bagte muffins om onsdagen, da hun og Janni havde fødelsedag dagen før ^^ De smagte mega godt ~

Mit loot 8D Der var mange af de andre som drak,så jeg gik rundt og samlede ind~ Der var for 99 kroner    
Vi var i Aalborg inden vi tog hjem igen, og købte denne hat i Gamestop~ Eeelsker den<3  


 Inden vi smuttede hjem om tordagen, tog vi et smut forbi Aalborg hvor vi havde en time til at shoppe lidt rundt.. Jeg ville spare på mine penge, men faldt over en TLOZ hat som jeg bare måtte eje<3 Da timen var gået, fik vi frokost ved Jensen's bøfhus :3

---------
 Jeg opdater den her senere :3









Ingen kommentarer: