fredag den 8. juli 2011

So many plans

And I like it !

------

Så er der gået en uge af min sommerferie, og jeg nyder det indtil videre~ Oliver tog hjem igår efter at ha været her siden d.27 Juni, og nu må jeg vente til d.22 at se ham igen :c ...Men vi havde det rigtig hyggeligt mens han var her

Vi var sammen med Lou den første weekend i Juli, da hun skulle hjælpe mig med at sy Mio's kjole og vi kom ret langt med den :3
Fin ikk? 8D      






Mandag tog vi hjem til min søster og svoger for at se alle deres nye fjerkræ.. Må indrømme jeg er ikk så glad for gæs,blev engang bidt af en så nærmer mig dem ikk D:
Ænderne går sammen med gæslignerne(Som er store nu)



Men der var en hel anden grund til at jeg var der.. Og det var denne lille tøs skyld<3

Hun synes Oliver var den perfekte klatretræ~
Kan i huske at jeg skrev om min søster havde fundet en kuld af killinger? Der er kun denne lille tøs tilbage, og hun er virkelig en fighter ;w; Og skide nuttet! Mine forældre gav mig endelig lov til at få hende, så d. 8 August skal jeg hente hende<33 Hun er lige begyndt at spise dåsemad, så hun var beskidt over det hele XD Og hun er døbt Nisja~

-------
Fra på Søndag til næste søndag står den i syningen's tegn for mit og D's vedkommende.. Vi skal nemlig igang med vores Tangled cosplay x3~ Vi har begge fået vores wigs, og vi er så´meget klar til at skulle sy! Vi håber at vi kan få dem lavet inden Genki, eller ihvertfald inden jeg smutter hjem til Oliver


Min paryk, jeg skal cosplaye hende før de fletter hendes hår---->

Ingen kommentarer: