torsdag den 21. juli 2011

Go, live your dream

I will
Your dream stinks, I was talking to her

------
HVEM ER SÅ KLAR TIL GENKI?!!!


Det er jeg >D!!! I en uge har min veninde D og jeg arbejdet på et af mine cosplays til Genki, og det er blevet så flot<3 Vi har nærmest lavet et tutuorial om hvordan vi har lavet det, over facebook og folk har os spurgt ind til hvordan vi lavede det og det~ Føles godt at hjælpe andre


Her er det så XD Man kan ikk se det hele, men er så skide stolt over det<3 Dog har jeg problemer med at kunne se mig som hende, da nærmest alle cosplayers som cosplayer hende, har et langt og smukt ansigt... Mens jeg har et rundt et :c .. Men det er jo os det hun har i filmen, så det kommer sikkert til at gå.. 

Jeg kommer osse som Mio fra K-ON i hendes "Don't say Lazy" version.. Jeg har syet kjolen, hvor min veninde Lou hjalp mig med at klippe ud og sy lidt af det, men jeg har selv syet det hele sammen ^^.. Og jeg eeeeelsker den paryk~~ Det eneste jeg er bange for ved dette cosplay er, at kjolen ryger af..... Den er nemlig syet sådan, at jeg ikk skal ha BH på o___o ...

Jeg skal os cosplaye Slutty!Blair, og det har stået i mit skab læææænge da jeg blev færdig med det for måneder siden XD Dette her bliver noget udforderne for mig, da jeg kommer til at vise en del hud,plus jeg skal gå med de støvler og hat atter engang... Men skal nok blive sjovt at se folk's ansigter

------
 Ellers sidder jeg bare og stener lige nu, jeg kan ikk rigtig tage mig sammen til at lave aftensmad og få pakket det sidste til imorgen hvor jeg skal hjem til Oliver.. Må hellere tage mig sammen -___- Skal være der til efter Genki, så skal ha pakket en del tøj og alt det som jeg nu får brug for.. Men på lørdag skal vi ind og se Harry Potter DH2!! Glæder mig, men har en fornemmelse af at jeg kommer til at begynde at synge "Going back to Hogwarts" når den er slut .... ;w;
 
------
  Og d.8 August får jeg hende her medhjem<3333

2 kommentarer:

Rikke Bo Sørensen sagde ...

ARGH HMJDHUIFGOGSUIn I WANT YOUR RAPUNZEL DRESS D:!!!!!!!

Jeg kunne så godt tænke mig at cosplaye rapunzel endag D: what yout secret? :D

hehe looks awesome kan være vi ses til Genki :) jeg er ski blevet overtalt haha :)

Mvh
Rikka ( Rikka-pii/Rikka-The-Cat) :D

Misling sagde ...

Ahahaah XD Hemmeligheden er at være tålmodig, og ha en man kan sy med xD