onsdag den 3. august 2011

Når man tænker for meget


Over de mindste ting

-----

Så er Genki her snart og vi glæder os alle sammen, jeg har selv været klart i flere uger og har været hjemme hos Oliver, som skal med mig til Genki som en slags bodyguard

Men nu begynder de små ting at gøre mig bange... Hva hvis folk ikk kan li mine cosplays? Især omkring mit Tangled cosplay, da hende som cosplayede hende til SVS gjorde det så godt >.< Ved godt at det er dumt at tænke over, men jeg tænker for meget over det.. Hva vist de synes at jeg har gjort et dårligt arbejde ud af det? Hva vist de ikk synes jeg ser ud som hende?! O__O.. ARRRGH!! Kan ikk tage alt det her T.T... Må bare håbe på det bedste..
-----

De sidste par uger har jeg nydt en dejlig ferie sammen med Oliver<3 Det meste af vores ferie har gået med at besøge venner,familie og powerlvle i Wow XD Har os fået tegnet en del(Nogle bedre end andre) og fået en masse sol

BILLEDSPAM!!!
En vægmaleri som er i Oliver's mormor og morfar's badeværelse.. Beundre det rigtig meget *3*   



Min sexede kæreste med en stråhat 8D~
Vi var i Farors Cigare, og se hva Oliver købte til mig~ Jeg fucking elsker ham for det<3


Okay, det var ikk så meget spam D: ... Men efter ferien vil jeg spamme XD



Ingen kommentarer: