tirsdag den 9. august 2011

SCARS

SCARS EVERYWHERE!!!!

-----

Sååå... Genki var awesome 8D.. Godt nok alt for mange Vocaloid stykker, men der var nogle af stykkerne som var geniale<33 Jeg tog tidligt afsted om fredagen sammen med Oliver, for at vi kunne komme først ind.. Vi var der 09:40, og vi var allerede inde da den var 5 minutter over ti XD.. Føler mig virkelig heldig da en del brugte 1½ timer på at komme ind

Men folk sagde godt om mine cosplays, og især om mit Rapunzel cosplay
   
Billed taget af ChibiShin

Jeg var så nervøs for hva folk ville sige til det, men folk tog virkelig godt imod det! D og mig fik ikk lov til at gå 10 meter uden folk ville tage et billed af os XD Men ellers var connen hyggeligt

-----
Jeg startede i skole igår, og det var faktisk godt at komme igang igen.. Skønt at jeg var træt efter at lige kommet hjem fra Genki, gik dagen meget godt ^^ Det var dejligt at se vennerne igen~

Kunne faktisk godt li dette outfit~

Men da dagen var slut, blev jeg hentet af min mor og turen gik til min søster's hus... For jeg skulle hente Nisja, min lille hunkilling~ Da vi kørte hjem igen pev hun rigtig meget, så var bange for at hun blev stresses.. Men det gjorde hun heldigvis ikk


Indtil videre er det væreste hun har gjort været, at hun har givet mig en masse kradsemærker og væltet min potteplante(Udover hende selv og min sofa........).. Ellers har hun været rigtigt dygtig til at gå på bakken og spise :3

Lige nu suser hun omkring, og har vist fundet sig et godt gemmested bag min sofa

---

Jeg er begyndt at tænke på indretning af min lejlighed, og har nu indset at jeg mangler hylder...  Mit reolsystem som jeg har lige nu, dur ikk rigtigt og det flyder en del ^^'.. Der udover vil jeg osse gerne ha en opslagstavle til at hænge ved/over mit bord... Mangler seriøst noget på mine vægge D: !!!
Kan i se katten?
Bare noget der er pænere vil gå an...

-----


..... Mira drikker rouges D:

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej.

det var mig der skrev for noget tid siden on der var en mail man kunne kontakte dig på.

håber lige du vil svare.
det jeg ville var bare og spørge hvad det var for noget stof du havde brugt til den øverste den af dit rapunzel kostume.
jeg vil gerne selv have lavet et men mangler til den øverste del.
kan bare ikke finde ud af hvorfor noget det er.
har været i flere stofbutikker men de ved heller ikke hvad det er for noget.

jeg har noget lilla satin stof til nederdelen men syntes det er lige tyndt nok til over delen.

hilsen
andrea.

Misling sagde ...

Undskyld, jeg ikke har svaret, men har ikke været herinde længe!!!

Jeg ved det faktisk ikke,min Flynn hjalp mig med at lave det ^^ Men det er noget stof, som kan ikke kan strækkes..Vi gik efter et look, som gjorde det så meget korset agtig ud