lørdag den 20. august 2011

Money Money Money

I need money!!!

----

Så er ugen næsten omme, og jeg har haft en okay uge.. Med feber og PMS... Yaaay...........

I denne månede har jeg ikk så mange penge at gøre med, startede med at kun ha 800 kroner, da jeg kom til at bruge en del på Genki og andre ting .__. ... Lige nu har jeg så kun 200 kroner, var heldig med at jeg havde en masse småmønter i min krukke og en masse pant... Og en dejlig mor som vil betale mad til mig ;w; Tak mor<3

-----
Genki om fredagen efter Oliver,Lou,en ven og mig havde været ude og spise, smuttede vi forbi en Blockbuster.. Og der fandt jeg så Dragon Age 1 til PC, til kun 129 kroner! Måtte eje det, og efter at ha spillet det er jeg bleve helt vild med det<3 Især med Alistar! Han er så dum, at han er dejlig XD

-----

Jeg har desuden opdaget glæden ved at kigge på tøj inde på Ebay (Tak Ulla..........), og har forelsket mig i tre stykker tøj

http://www.ebay.com/itm/220830154398?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

http://www.ebay.com/itm/320744838856?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

http://www.ebay.com/itm/320689158664?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649


Undskylder for at jeg ikk kan vise jer billeder, men Ebay hader mig :c.. Men det er nok de tre jeg køber når vi kommer i September... Eller måske 2 kun.. Men omg, der er så mange fede ting der inde! Kan sgu got forstå at nogle bruger for mange penge derinde!

----

Det går deusden rigtig godt med Nisja, hun er som en killing skal være.. Dog bider hun stadig en del, men det er jo hendes alder som gør det.. Vi var desuden til dyrlægen med hende i mandags, og der fik vi bekræftet at hun var langhåret.. Min mor og jeg tror der er en del Maine Coon i hende, da hun har "M"'et i panden

Og kort efter slukkede hun min bærbar........  

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Jeg håber det med pengene kommer til at gå! Og din killing er da for nuttet <3

Misling sagde ...

Jeg får penge om 10 dage, så jeg klarer mig 8D!! Men jeg skal overleve uden ketchup åbenbart.....

Hun er vildt nuttet! Hun sover altid ved mig, når jeg skal op om morgen X3