søndag den 4. september 2011

Titles?

I've run out for titles.... Fuck...

------

I onsdags blev jeg klippet 5-6 cm af mit hår, og havde Mira med som vidne på det.. Frisøren klippede det,føntørrede og glattede det...

Før:



Efter:


Og nu da jeg så har været i bad, er mit hår som før.. Bare kortere 8D.. Men folk har været lidt: HVOR ER DINE KRØLLER?! agtig, men nu kan de sgu ikk brokke sig :<..

I fredags var jeg i IKEA sammen med Mira, da jeg manglede nogle ting herhjemme... Jeg fik købt to DVD-sløjer,to kasser,en DLmåler og tre sakse, og imorgen skal min vejleder og jeg flytte rundt i lejligheden~ i mødte osse Janni derude som var der med hendes forældre
Og ja, Mira har kanelsnegle i de tre poser
Mens vi var i IKEA opdagede jeg hvor meget jeg egentlig elsker indreting.. Nød at gå rundt i deres små "hjem" og især badeværelset og sove/stue værelset elskede jeg at gå rundt i~ Kan sgu ikk vente til at flytte i en større lejlighed!
Mig haaaaa<3

----------

Og her får i lige et billed af Nisja








Ingen kommentarer: