tirsdag den 13. september 2011

Just sick

And im talking about myself............

------

De sidste par dage har jeg ikkn haft det bedste immunsystem, eller nej... Den sidste måndestid har jeg ikk haft det.. Enten har jeg hovedpine samt mavepine eller så har jeg feber.. Idag vågnede jeg op med snottet næse og ondt i halsen og måtte blive hjemme og sov så indtil klokken var 16:30.. Bliver et helved at komme op imorgen ;w;

Har desuden lånt en kugledyne af min bo-selv vejleder, da min psykolog anbefaldede det til mine søvn problemer.. Den virker faktisk meget godt,dejlig afslappende og det hele, så må vi bare håbe at den kan få mig til at komme ind i en ordenlig søvnrytme igen

-----


D.9 September have jeg 4års dag med Oliver<33 Det var bare en hel normal dag, da vi ikk kunne se hinanden da jeg skulle til fest hos D dagen efter .__. ... Men kan stadig ikk fatte at jeg har været sammen med ham så længe<3 Vi har været sammen fra vi var 15, og nu er vi 19, det er joen del år for unge mennesker som os.. Men jeg har haft nogle dejlige år med Oliver, han har bragt en masse ind i mit liv og lært mig nogle ting :3.. Håber vi får en masse år sammen<3

-----

Jeg har sammen med min vejleder lavet en system over mine penge.. Vi har aftalt at jeg hæver 400 kroner hver mandag, og deler dem op, så jeg har 200 til mad og så 200 til sjov og det :3 Og noget af det første jeg vil købe er noget varmt tøj -______- Jeg har intet varmt tøj,udover nogle hættetrøjer som jeg hurtigt bruger..

Så jeg har gennemkigget Emp-shop, og har fundet 3 ting derfra jeg gerne vil eje~


Dejlig vinterfrakke til 660 kroner~
Noget dyr, men hey! Har jeg ikk lov til at forkæle mig selv lidt?~ Jeg elsker dette mønstre, og har haft min nuværende jakke i 3 år, så den er ikk så god mere ._. .. Så det bliver nok det første jeg køber når jeg har sparet op


Fed trøje til 350kroner
Elsker sådan nogle trøjer!! Sidst jeg havde sådan her,var i 6 klasse! Så nu vil jeg ha sådan en igen XD

Lækker lang hættetrøje til 300kroner
.... Jeg kan godt li den okay? D:


-----
Nisja er begyndt at tabe hendes killingpels... Men der er kun en smule, så hun har enkel stribe med kun kort hår

Ingen kommentarer: