tirsdag den 4. oktober 2011

Titles

Y U NO GOOD?!

---

I de sidste mange uger har jeg haft problemer med min søvn, og efter en snak med min psykolog og min ene vejleder fik jeg lov til at låne en kugledyne... Og den virker fanme!! Vist man ser bort fra den første uge hvor jeg var syg, har den formået mig at komme op før klokken syv og kommet i skole til tiden~ Og drikker ikk så meget cola mere som før, og jeg er begyndt at kunne bruge mine penge mere fornuftigt :3

Dog vågner jeg tit op med hovedpine, men det er nu os fordi at de er ved at bygge ting ved siden af, og det larmer :c ...

---

For nogle uger siden var jeg i Ikea og købte nogle nye reoler/DVD sløjer~Min vejleder og jeg ryddede op og satte dem i stand og HOLA!!

Før:

Efter:

Og her er så mine nye reoler

De fleste af mine mangabøger er der, og det ser meget godt ud til mine lille lejlighed~ Nu skal jeg bare ha hunget nogle billeder op, og SÅ er min lejlighed godt indrettet!

---

Og Nisja vokser så hurtigt ;w; Snart er hun en voken hun kat... Siger jeg imens hun farer igennem lejligheden.... Men stadig!

Ingen kommentarer: