mandag den 28. november 2011

Im not dead!+*//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Og jeg vil sige tak til Nisja, for den smukke status

-----

Jeg bleklager at jeg slet ikke har skrevet her, men har haft mine problemer :/

- J-Popcon
- Søvnproblemer(Eyup, stadig)
-Penge problemer
- Stress over intet svar
- Skole ting
- Lægebesøg

----

J-Popcon var faktisk ikke så slemt, som jeg havde gået rundt og troet.. Dog ville jeg ønske at de ville få styr på deres lys og lyd til showet :c ..og anskaffe sovepladser(Ligesom SVS og Genki).. Cosplay showet var fantatisk!!! Mange af stykkerne fik mig til at grine, og en enkel af dem bragte tårerne op i mig :c ... Dog hadede jeg at Lou og mig måtte stå op i 1½ time, før vi tog os sammen til at tage Cosplayerne's pladser.. De blev alligevel ikke brugt, og jeg kunne altså ikke mærke mine ben D:!!

Både Fredag og Lørdag kom Oliver en smut forbi, og det satte jeg stor pris på! Vi har begge haft vores problemer med helbredet, og det gjorde mig så glad at se ham ;w; ..Fredag tog vi ud og spiste på en Thai resturant(lækkert mad!) og lørdagen tog vi på Burger King med Lou XD... Han var i jakkesæt, da han lige havde været til en familieting, og han var skide lækker i det |3...

-----

Jeg har stadig søvnproblemer,men nu skyldes det at der hele tiden er mørkt udenfor >.>.. Og at jeg sover så tungt at jeg ikke kan hører min alarm...

Og J-Popcon tog hårdt på min økonomin.. Lige nu har jeg kun 100 kroner tilbage, og kan ikke vente til at det bliver onsdag >.> .. Men så skal jeg til at tænke på julegaver, hvor familien ENDNU ikke har givet ud hva de ønsker sig :c ..

----

Og jeg ved allerede hvem og hvad jeg skal cosplaye til SVS... Lad mig sige det sådan her: Jeg bliver 20% mere sejere end jer, og jeg kan sætte ild i jer >D

Ingen kommentarer: