fredag den 2. marts 2012

Move that gear!


----

Eyup, så er jeg gået igang med mit RED Pyro cosplay 8D!!! Lige nu sidder vi og slapper af,men vi har fået klippet noget ud, og imorgen står den så på at sy! Jeg har fået gasmasken og hanskerne, vi mangler at købe mere ind til Hr.Spytænder, som jeg har valgt at kalde flammerkasteren :c

Jeg er næsten færdig med min Rainbow Dash Galla kjole, mangler at sy skyerne ordenligt på.. Ellers er det skoene,halskæden og hårpynten jeg skal ha ordnet osse, samt wiggen.. Men der skal jeg ha købt en wighead,så jeg kan farve den uden problemer D:

----

Ellers går mit liv okay, jeg skal ikke være bange for pengeproblemer, da jeg er bleve førtidspensionist og jeg har altid over 4000 kroner om måneden, når jeg har delt mine penge op ^^ Og jeg er stadig sammen med Oliver, som endelig har givet mig min Zelda cap igen, efter at ha haft den i næsten et år.... FFFF

Ingen kommentarer: