onsdag den 18. april 2012

At være kendt for at ha været et mobbeoffer

Then why am I not famous then?

-----

De sidste uger par uger, har jeg stenet hende Fie tingen og efter de uger har jeg fundet frem til en ting:

Hun er fanme ikke blevet mobbet ordenligt!

Ja, hun har flyttet skole mange gange og ha, folk er efter hende, men har ALLE ikke oplevet det? Jeg blev selv mobbet, og indrømmer gerne at jeg os har mobbet selv.. Jeg blev mobbet med de mest dummeste ting som feks,: At jeg tegnede,mine taleproblemer,mit tøj og at jeg bare var anderledes.. Jeg endte endda på Psyk.skole og var der i et halvt år.. Men tænkte jeg "Hey, jeg kunne komme i TV for det her!"? Næh, for på det tidspunkt havde jeg problemer med ar tilpasse mig tanken, ved at jeg var autist og det var det som forudsagde at jeg bare ikke kunne i en klasse...

Nu 6 år efter det hele skete, er jeg kommet frem til at jeg nok selv var skyld i at jeg blev mobbet... Ja,underligt nok, men jeg var jo et let offer og jeg gjorde det let værre for mig selv sommetider... Men jeg har lagt det hele bag mig, og er kommet videre i mit liv!

-----

Og nu til noget andet:

Efter at ha den samme bærbar i 2 år, og som var gået ud/ned tre gange på tre måneder, købte jeg endelig en ny! And let me tell you, it's awesome!!! Lige nu sidder jeg og venter på at alle mine spil bliver færdige, så jeg kan komme til at spille Mass Effect igen :P!!

Ingen kommentarer: