tirsdag den 15. maj 2012

Trying not to use my money

But all the games...Nnnhg!!!

-----

SVS er overstået, men jeg vil ikke vise jer billeder før jeg har bedre billeder af mit ene cosplay ;)
 
----
Oliver campede ude for hans Gamestop, for at få fingerne i Diablo III Colloctor's Edition og det var min årsgave til ham(Tdilig årsgave, da vi først har det i September).. Han har givet mig hans guest pass, så nu sidder jeg og downloader det~

4 timer... Fucking 4 timer....... Lige pt mangler jeg 6 GB :c .. Men jeg glæder mig,til at spille Demon hunter~

-----

Jeg stenede osse på  Ebay igår, og jeg fandt denne smukke Skyward Sword Zelda figurine<3
 Kun 192 kroner, og ingen shipping!! Jeg skal ha sat nogle hylder op, og laver så meget den ene om til en The legend of Zelda hylde~

Ingen kommentarer: