onsdag den 29. august 2012

Let's talk about games

Good games!

----

Jeg vil gerne prøve at lave anmeldelser på spil, som jeg spiller da jeg vil se om folk kan li det..

Og idag vil jeg skrive om Mass Effect


Mass Effect er et sci-fi action role-playing spil lavet af Bioware,og udkom i 2007 og kan spilles både på PC,Xbox og PS3.. Spillet foregår i 2183, og menneskerne fandt ud af at de ikke er alene i universet.. De lærte hurtigt at tilpasse sig, men fordi at de var den nye race, troede de andre racer ikke på at de kunne udgøre så meget...






Man spiller som Shepard, og man kan vælge enten at være en mand eller en kvinde, hvilket er ret så smart,især i dette spilgenre hvor de fleste er mænd..Man kan osse vælge hvad ens baggrund er, og om man er indenfor hæren.. Spillet starter med at man er på skibet Normandy,under Captian David Anderson og man bliver  hurtigt sendt til Eden Prime for at undersøge en Prothean beacon af The Council...Men mission er ikke nemt, da en turian ved navn Saren sender hans mænd efter en... Men man kommer hen til beacon'en, men der sker noget og den går istykker foran jer..Inden den gik i stykker, nåede den at plante en form for billeder ind i dig, og du kan nu se, at Saren prøver at få en gammel fjende af alle sammen tilbage..Så nu gælder det om at få The Council på din side, og samle dig et crew

Mass Effect er til dig, der godt kan li rpg med godt action!


Håber jeg bliver bedre til det her

Ingen kommentarer: