lørdag den 25. august 2012

So many thing, just a month to do it!

And fffffffffffff, my apartment is messy!!!!


-------------

Ja, så blogger jeg atter engang!
Beklager ventetiden, men jeg har ikke haft så meget at blogge om, da mit liv er ret så kedeligt..... Men der er skam sket noget siden ferien sluttede

1. Jeg er begyndt i skole igen, stadig Nordbo... Men jeg behøver ikke at være der hele tiden, og har to fridage (Onsdag og Fredag), så det kan jeg lige overskue :3

2. Der har været Genki!! Jeg var der dog kun om lørdagen, men jeg var glad for det... Der var ikke så meget for mig at lave, da jeg ikke havde fået en Conbog, og havde ikke min trofaste conpartner Lou, til at gå med :c .. Jeg er lidt skuffet over Cosplay showet,det indeholdte næsten kun yaoijokes(Oliver og hans ven var nød til at gå, så slemt var det)... Men der var nogle vildt gode imellem dem! Ooog jeg gik rundt og spillede på min Ocarina... Folk kunne godt li det~

3. Jeg har fået ny lejlighed!!!  Efter at ha været på ventelisten i 7-8 måneder, fik jeg den første jeg fik tilbudt 8D!! Nu skal jeg bare vente til at den er indflytterklar, og så er jeg den der smuttet~

4. Jeg har spillet en del, og er lige nu igang med Mass Effect 3... Håber at jeg kan se fra slutningen, og bare nyde spillet :c

--------

Men jeg er osse igang med at tænke på, hvem jeg skal cosplaye til J-Pop/SVS... Indtil videre er det:

Lina Invers fra Slayers, sammen med Lou som min Amilea:
Vi håber at kunne lave en act osse


Posion Ivy fra Batman:
Ville ha været igang med det nu, men vi har ikke stoffet i syning.........



Og til sidst:

GlaDos fra Portal:
Der har jeg ikke noget billed, men laver mit egnet design

------


Vi fandt denne her i Gamestop, hende der stod ved kassen gav os lov~


Ingen kommentarer: