fredag den 29. november 2013

Jul og pengeløs-ish

Så er det snart December, og det betyder jul. Og det betyder stress med at, få købt julegaver eller billetter hjem til svigerfamilien/familien. For mit vedkommende betyder det, at jeg føler mig virkelig pengeløs og begynder at vende hver en mønt der er. Jeg er blevet sat ned i pension og det samme med min boligstøtte, efter at Oliver er flyttet ind, og det har jeg ikke vænnet mig til endnu :C Jeg er vant til, at ha 5500kr efter alt er betalt, men nu har jeg ca "kun" 3500-4000. Og når der skal købes flybilletter til Sjælland, så bliver jeg bare mere stresset!

Heldigvis har jeg gemt alle mine mønter fra indkøb og pant, så der er ca 1000kr til julegaver. Nu er problemet bare, at jeg simpelthen ikke ved, hvad folk vil ha! Mine forældre og søster har altid været irriterende at købe til, og ved ikke med Oliver's familie! Og selv Oliver er besværlig, da han er ligeglad med julen (Dog er han kommet med et ønske om, nyt RAM til hans computer.. 900 kroner dog). Og mig? Jeg haaaader at komme med ønsker! Enten kan jeg ikke komme på noget, eller så synes jeg at det er for dyre ting.

Ingen kommentarer: