mandag den 10. marts 2014

Et år ældre, men stadig barnlig

Hvad blev der af,med at skulle blogge så meget som muligt?


I går blev jeg så 22.. Kæft, det er altså underligt! Det var som i forgårs,at jeg kun var de 18 og allerede brokkede mig over, at jeg var gammel! Men jeg havde en hyggelig dag med mine forældre,mormor og morfar og Oliver<3 br="">
Ved ikke hvorfor, men tanken om at blive ældre skræmmer mig frygteligt meget. Tanken om, at nu er man tættere på "alderen" hvor bryllup og børn er hoved emnet, og at flytte sammen i hus. Det er altså skræmmende! Jeg føler mig slet ikke klar til alle de ting,Oliver og jeg har jo kun boet sammen i et ½ år nu! Burde lukke de tanker ude, men det er sgu svært, når folk omkring en bliver forlovet og gravide(En ting som jeg ikke vil blive, før om laaaaaaaaaang tid!)


Ingen kommentarer: